Meeste gestelde vragen

Bestellen

1. Hoe bestel ik een artikel?

Om het shoppen in onze webshop makkelijk te maken, vindt u hier een korte uitleg:
A. Kies een groep of subgroep. Kies daarna een product. U kunt het artikel in het Winkelmandje leggen en direct afrekenen.
B. Ga terug naar de overzichtpagina om verder te shoppen.
C. Of volg de stappen in de Winkelmandje om af te rekenen.

2. Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Nee, er is geen minimum vereist.

3. Ik woon in het buitenland, kan ik dan wel online bestellen?

Op het moment is het alleen mogelijk een bestelling te plaatsen als u in Nederland of België woont.

4. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging / factuur via e-mail.

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling wordt verwerkt?

Indien u uw factuur heeft ontvangen wordt uw order verwerkt.

6. Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze is afgerond?

Als de bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. U kunt dan eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen met uw inloggegevens.

Betalen

7. Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?

De factuur wordt via e-mail naar u verzonden op het moment dat uw bestelling is afgerond.

8. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling in Nederland betalen via iDeal. Deze betalingen lopen via de organisatie Omnikassa via de Rabobank.

9. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling wordt afgeschreven?

Bij een betaling via Ideal wordt het bedrag direct van uw bankrekening afgeschreven.

10. Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen in de webshop zijn in euro (€) en inclusief 21% BTW.

Levering

11. Worden er verzendkosten berekend?

Wij verzenden alles GRATIS binnen Nederland voor orders boven € 50,-. Onder dat bedrag berekenen we slechts € 3,95 verzendkosten. Voor Belgie verzenden we gratis bij orders boven de € 100,-. Daar onder berekenen we € 7,50 met track en trace.

12. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van het artikel is afhankelijk van de voorraad. Als het artikel op voorraad is heeft u het bestelde artikel de volgende dag in huis.

13. Hoe wordt de bestelling bezorgd?

De pakketjes zullen worden verzonden via PostNL. Een pakket wordt drie keer bij u aangeboden en zal daarna naar een Servicepoint bij u in de buurt worden gebracht.

14. Kan ik een afspraak maken voor de aflevering?

Dit is niet mogelijk.

15. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dit is mogelijk. Kies in uw winkelmandje bij stap 2 om het vakje uit te vinken. Hier kunt u dan het juiste afleveradres invullen.

16. Hoe weet ik wat de status van de verzending van mijn bestelling is?

Wanneer uw bestelling klaar staat voor verzending, ontvangt u een e-mailbericht. Uw bestelling zal dan dezelfde of volgende werkdag verzonden worden.

Retourneren

17. Kan ik mijn bestelling retourneren en/of ruilen?

Indien u binnen de zichtermijn van 14 dagen ingaande de dag na ontvangst van bestelling besluit af te zien van de bestelling of een gedeelte van de bestelling. Op voorwaarde dat het artikel ongedragen is en in originele verpakking retour wordt verzonden kunnen wij uw aankoopbedrag exclusief de verzendkosten terugstorten. In de Sale mogen artikelen met kortingen vanaf 50% korting of meer niet retour.

18. Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Als de bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk deze te annuleren. Zodra u de bestelling binnenkrijgt, kunt u deze in de shop onder uw eigen account aanmelden als retour.

19. Hoe zend ik een artikel en/of bestelling retour?

U dient een retourzending aan te melden in uw eigen account op deze website. Vervolgens selecteert u een bestelling. Rechtsonder vindt u een knop Retourzending. Wanneer u hier op klikt, krijgt u een formulier die u dient in te vullen om de retourzending compleet te maken.

20. Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

U kunt een artikel terugsturen naar Bella Bambina op eigen kosten. Dezelfde voorwaarden gelden wanneer u een artikel wil ruilen of een klacht heeft.

21. Kan ik meerdere artikelen tegelijk retourneren?

Het is mogelijk een volledige bestelling of een gedeelte van de bestelling retour te sturen. Meerdere bestellingen is ook mogelijk, alleen dient u deze apart aan te melden. U krijgt voor iedere retourzending / bestelling een aparte bevestigingsmail. Graag deze uitdraaien en met de retour zending meesturen.

22. Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn nieuwe artikelen?

De nieuwe artikelen worden verstuurd op het moment dat de retour gezonden artikelen door ons worden ontvangen en goed gekeurd. We streven ernaar om retour zendingen binnen 10 werkdagen te behandelen en af te werken.

23. Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld retour?

Zodra de retour gezonden artikelen door ons worden goedgekeurd en geaccepteerd, zal de retourbetaling in behandeling worden genomen. We streven ernaar retourbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

24. Waarvoor kan ik mijn artikel ruilen / retourneren?

U kunt het artikel ruilen voor een ander artikel, voor hetzelfde artikel, voor een andere maat van het artikel of u kunt het artikel volledig retourneren en uw geld retour ontvangen.

Klachten

25. Hoe dien ik een klacht in?

Een klacht dient u altijd schriftelijk in via [email protected]. Leg uw klacht zo duidelijk mogelijk uit en verstuur uw vraag. We zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en u een antwoord geven.

26. Hoe stuur ik artikelen met een klacht terug?

U dient u klacht in via [email protected] . Indien uw klacht gegrond is, ontvangt u een e-mail met akkoord om uw product terug te zenden.

27. Wat gebeurt er als mijn klacht niet geaccepteerd wordt?

U ontvangt hierover een e-mail. Het product zal zo snel mogelijk naar u retour gezonden worden.

Account

28. Is het mogelijk mijn account te bekijken en bewerken?

U logt in op uw account. U kunt nu uw account bekijken en bewerken wanneer u op Contactgegevens klikt. De wijzigingen worden doorgevoerd op het moment dat u op Wijzigingen klikt.

29. Hoe maak ik een account aan?

Gebruik hiervoor Registreren op de webshop. U vindt deze in de rechter bovenhoek. Ook kunt u zich registreren bij stap 1. in het winkelmandje.

30. Waarom moet ik een account aanmaken?

Bella Bambina heeft uw gegevens nodig om een bestelling aan te maken en te kunnen versturen. Na het aanmaken van uw account kunt eenvoudig inloggen en uw account beheren.

31. Mijn naam/adres/e-mail adres is veranderd, moet ik dit doorgeven?

Ja, u dient dit zo snel mogelijk door te geven. De verantwoordelijkheid voor de bezorging van uw bestelling op een oud adres ligt namelijk bij u zelf.

32. Ik ben mijn inlog gegevens / wachtwoord vergeten?

Klik op de knop Wachtwoord vergeten onder de knop INLOGGEN in de rechter bovenhoek. Vul in dit scherm uw e-mail adres in en klik op Wachtwoord opvragen knop. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met uw inlog gegevens.

Overig

33. Wat zijn de openingstijden van de webshop?

We zijn 6 dagen in de week 24 uur per dag geopend. Op zondag zijn we niet bereikbaar.

34. Is er een klantenkaart / spaarsysteem aanwezig in de webshop?

Momenteel is er geen klantenkaart / spaarsysteem aanwezig in de webshop. Uw aankopen worden wel bijgehouden op uw account. U vindt deze terug bij uw account onder de button - bestellingen -.

35. Hoe lang heb ik garantie op een artikel?

De garantie op een artikel is 3 maanden en geldt voor fabrieksfouten, uitgezonderd applicaties en ritsen. Daarnaast geven we geen garantie op producten die door verkeerd wassen verwassen raken of verkleuren.

36. Hoe stel ik een vraag?

Mocht u vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact op of stuur een e-mail naar [email protected]

Stel een vraag